Στα πλαίσια της προσπάθειάς μας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας ακολουθούμε συγκεκριμένη πολιτική επισκευής για όλα τα συστήματα που αναλαμβάνουμε.
Ακολουθούμενες διαδικασίες
- Παραλαβή συσκευής
- Τεχνικός έλεγχος της συσκευής
- Κοστολόγηση πιθανής επισκευής
- Ενημέρωση του πελάτη για τα αποτελέσματα του τεχνικού ελέγχου και την κοστολόγηση της επισκευής
- Παραγγελία ανταλλακτικών
- Επισκευή της συσκευής
- Τεχνικός έλεγχος σωστής λειτουργίας
- Έλεγχος για πιθανές αναβαθμίσεις
- Παράδοση της συσκευής (τιμολόγηση)
- Σε περίπτωση μη επισκευής της συσκευής, λόγω μη αποδοχής του κοστολογίου επισκευής, ή λόγω μη διαθεσιμότητας του ανταλλακτικού που απαιτείται για την επισκευή, το κόστος ελέγχου βαρύνει τον πελάτη και είναι 15€ (Φ.Π.Α. περιλαμβάνεται).
- Έξοδα μεταφοράς προς και από το κέντρο επισκευής, βαρύνουν τον πελάτη.
- Καμία ευθύνη δεν φέρουμε για απώλεια ή ζημιά που πιθανώς προκληθεί κατά την μεταφορά προς και από το κέντρο επισκευής.
- Καμία εργασία δεν γίνεται και καμία χρέωση δεν επιβαρύνει τον πελάτη εάν προηγουμένως δεν έχει ενημερωθεί και συμφωνήσει με αυτήν.
- Στις τιμές περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%
- Το κόστος του τεχνικού ελέγχου επιβαρύνει τον πελάτη μόνο σε περίπτωση μη επισκευής της συσκευής για οποιονδήποτε λόγο.
Κοστολόγηση εργασιών
Τεχνικός έλεγχος 15€
Αναβαθμίσεις 30€/ώρα
Επισκευή Κατόπιν αξιολόγησης και τεχνικού ελέγχου
- Καμία εργασία δεν γίνεται και καμία χρέωση δεν επιβαρύνει τον πελάτη εάν προηγουμένως δεν έχει ενημερωθεί και συμφωνήσει με αυτήν.
- Στις τιμές περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%
- Το κόστος του τεχνικού ελέγχου επιβαρύνει τον πελάτη μόνο σε περίπτωση μη επισκευής της συσκευής για οποιονδήποτε λόγο.
(c) 2015 Halkis Laptop Service