Πολιτική επισκευής

Στα πλαίσια της προσπάθειάς μας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας ακολουθούμε συγκεκριμένη πολιτική επισκευής για όλα τα συστήματα που αναλαμβάνουμε.

Ακολουθούμενες διαδικασίες
  • Παραλαβή συσκευής
  • Τεχνικός έλεγχος της συσκευής 
  • Κοστολόγηση πιθανής επισκευής
  • Ενημέρωση του πελάτη για τα αποτελέσματα του τεχνικού ελέγχου και την κοστολόγηση της επισκευής
  • Παραγγελία ανταλλακτικών 
  • Επισκευή της συσκευής 
  • Τεχνικός έλεγχος σωστής λειτουργίας
  • Έλεγχος για πιθανές αναβαθμίσεις
  • Παράδοση της συσκευής (τιμολόγηση) 


  • Σε περίπτωση μη επισκευής της συσκευής, λόγω μη αποδοχής του κοστολογίου επισκευής, ή λόγω μη διαθεσιμότητας του ανταλλακτικού που απαιτείται για την επισκευή, το κόστος ελέγχου βαρύνει τον πελάτη και είναι 15€ (Φ.Π.Α. περιλαμβάνεται). 
  • Έξοδα μεταφοράς προς και από το κέντρο επισκευής, βαρύνουν τον πελάτη. 
  • Καμία ευθύνη δεν φέρουμε για απώλεια ή ζημιά που πιθανώς προκληθεί κατά την μεταφορά προς και από το κέντρο επισκευής.  
  • Καμία εργασία δεν γίνεται και καμία χρέωση δεν επιβαρύνει τον πελάτη εάν  προηγουμένως δεν έχει ενημερωθεί και συμφωνήσει με αυτήν.
  • Στις τιμές περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%
  • Το κόστος του τεχνικού ελέγχου επιβαρύνει τον πελάτη μόνο σε περίπτωση μη επισκευής της συσκευής για οποιονδήποτε λόγο.




Κοστολόγηση εργασιών


Τεχνικός έλεγχος   15€
Αναβαθμίσεις        30€/ώρα
Επισκευή Κατόπιν αξιολόγησης και τεχνικού ελέγχου


  • Καμία εργασία δεν γίνεται και καμία χρέωση δεν επιβαρύνει τον πελάτη εάν προηγουμένως δεν έχει ενημερωθεί και συμφωνήσει με αυτήν.
  • Στις τιμές περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%
  • Το κόστος του τεχνικού ελέγχου επιβαρύνει τον πελάτη μόνο σε περίπτωση μη επισκευής της συσκευής για οποιονδήποτε λόγο.





(c) 2015 Halkis Laptop Service